Film

Jag och tevin mös i soffan och vi såg en film som gick på fyran nyss.
Först fick jag intrycket av att det va just en sådan gammal tråkig film,och den kan knappast vara bra.
Men så fel jag hade och jag får äta upp detta nu.
Har du förlorat någon som har dött så är detta en film jag kan rekomendera.
Det handlar lite om att våga tro,och hantera sorg och framförallt kan jag rekomendera denna film till barn som tex förlorat mågon i sin familj eller liknande.
Denna film berörde mig och jag va bara tvungen att rekomendera denna.
Nu har ju jag förlorat en del jag älskat på kort tid,så därav kunde jag relatera till detta som hände.
Den är jätte fin film som jag rekomenderar starkt!

FILM - AMERIKANSKT DRAMA FRÅN 2004. Det litterära geniet J.M. Barrie har tröttnat på att skriva om samma sak men när han träffar familjen Llewelyn Davis hittar han sin inspirationskälla. Familjen består av de fyra pojkarna Peter, Jack, George och Michael samt deras mor Sylvia och han spenderar mer och mer tid hos dem, till sin fru Marys frustration. När Barrie upptäcker att Silvia är svårt sjuk gör han allt för att barnen ska känna glädje och genom umgänget med barnen föds pjäsen Peter Pan.

I rollerna: Johnny Depp, Kate Winslet, Freddie Highmore, Joe Prospero, Nick Roud, Luke Spill, Radha Mitchell, Dustin Hoffman, Julie Christie. Regi: Marc Forster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0