Hur går det?

Inatt sov Tiisha och Tevin ca 10cm från varandra.
Tiisha tyckte han va läskig i bland och morra men sen somna de båda.

Sen fick jag en chock....jo då börjar Tevin och Tiisha leka tillsammans! de jagar varandra och busar och jagar varandra genom tunnlen och så här höll de på en timme idag.
Tiisha va jätte glad och sken upp och förstod att tevin va ganska rolig ändån.
Hon försökte ändån vara försiktig och det va jätte fint att se dem båda så här<3
Tyvärr hann jag ej ta fotto när de va full rulle mellan dem men några fotton fick jag trots allt.




Kommentarer
Postat av: Martina

Tjoho, vad roligt att det går så bra! Jag är jätteglad för din skull!

2012-01-04 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0