Lång dag....

Jag fick några timmars sömn inatt iallfall men vakna redan halv sju.Då va det tid att fixa och dona sig för sen bar de av till hbg och hämta systern.
Sen körde vi till entré i malmö.Blev ganska besviken på att en del butiker lagt ner och de va hel dött där.
Vi åkte på vägen hem inom center syd och där va mycket folk och en hel del rea där=)
Detta följde med mig hem.

En ullkappa från cubus för bara 199kr.


En vinröd blus som kosta 49kr som jag ska ha till mina midje höga busxor*glad*



två tunna koftor som jag ska ha ett skärp i midjan till.Kosta 49kr/st


bhar!!! köpte två lika dana på rean så jag har ombyte nu när man gått upp i vikt igen så passar inte många av mina bhar här hemma.

Jag va hemma vid sex idag och jag är riktigt trött.
Körde inom maxi för att handla lite gottis och hårfärg.Våga inte köpa mörkbrun dock men troligtvisa är de den färgen som behövs för att jag ska vara så brun som jag vill.Färgen håller inte bra på mitt hår=/
Nå ja...blir en tidig kväll idag om bara grannen kan sluta spela.Är såå himla trött på hans dunka dunka musik dag ut och dag in...blääää

Tack Ninis för idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0