Löshår

Jag har en del läsare som följt mig då jag haft en blogg sen innan oxå men i och med den blev så personlig med pappas sjukdom så starta jag denna.
Många läsare som följer mig vet oftast inte om att jag har löshår.
Många kolleger reagerar på mitt långa och välskötta hår och sen när jag säger att de är löshår blir det chockade.För det ser ju inte ut som andra löshår;)

Dels är jag väldigt noga med att sköta håret.Skötslen är A&o och de ser ni på under min kategori TIPS.
Men för att ha ett bra löhår i grund och botten är det dessa stegen som är viktiga:
*rätt hårfärg då färgning är hellst ej bra,även om det är äkta hår så har de behandlat håret med olika produkter,man vet aldrig hur färgen och håret reagera.Vill man jätte gärna färga så tvätta håret först och sen färga en slinga och se resultat.
*remy hår är super viktigt +äkta hår
*längden kör jag alltid 60cm för att kunna trimma håret när det blir slitet.

Jag har hållt på med löshår sen jag va !6 år,det vill säga i snart 12år.
Under dessa tolv åren har jag testat många löshår(även frisöhår) och många olika insättningar.
Jag sätter fast mitt hår med clips och jag köper ofta Träns som jag syr egna clips på.

De håret jag gillar bäst kommer från Rapunzel men happyhair har jag oxå köpt i från men de är ganska dyra.
Jag fick chans att prova löshår av en säljare på tradera som hade samlösa billiga priser.
Dock så va jag skeptisk men efter använt det så har de samma kvalité som rapunzel.
Jag är återkommande kund hos henne=)
Hon heter:Ex-importhb


Mitt gammla löshår som fortfarande är i oki skick efter 3år.


Mitt nya löshår nr 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0