Tevin & Tiisha

Idag våga Tevin fram och spana vid den franska balkongen.
Så här såg jag mina bäbisar;)

De är så söta och kära och de leker hela tiden och nu brottas de med.Tevin är lite tuff och hoppar på sidan mot Tiisha men de har inte alls gått till överdrift utan de leker varsamt med varandra.

Igår när jag skulle lägga mig så låg Tiisha vid dörren och övan på Tiisha låg Tevin och små navfsa i hennes öron och Tiisha tillåter han ligga där...haha...ja detta va en syn vill jag lova.
Tiisha som är bitchig och elakt(så hon va mot Taamira) har blivit helt förändrad till mysig,leksen och underbar vän till Tevin.
De två har hittat varandra och det är underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0