Tevin

Jag va så nervös igår så min mage protistera en hel del;)
Men resan hem gick bra och han pep en del men annars va han jätte duktig.
Tiisha hälsa på Tevin när han va i transportburen och sen så va jag och Tevin i hallen och jag visa vad lådan och maten fanns.
Jag "torka" av honom men mitt nattlinne så han skulle lukta mig så mycket som möjligt.
Dock så blev Tiisha VÄLDIGT arg och gjorde utfall och slog ner han rejält.
Jag har adrig sett henne så arg för.
André köpte kompost galler så vi stängde ute dem i ca en timme till tills Tiisha lugnat ner sig och då gick det bättre när hon träffa han sen.
Hon gör fortfarande utfall dock men jag märker mer att det är av rädsla.
Nå ja Tevin har varit underbart mysig och är väldigt mammig.
Han kallar efter mig om jag går från honom och när han är nyvaken så piper han en hel del.
Han sov inne i sovrummet med mig och vid halv två gick vi upp och då märkte jag Tiisha lå inne i sovrummet med oss,en bra bit ifrån oss men ändån.
Jag gav Tevin lite blötmat och sen kissa han och vi gick o lade oss igen.
Han vakna dock sju och ville busa så det va bara till att gå upp.
Tiisha fräser och visar missnöje men hon har ändån lekt sidan om honom och de har kommit fram och luktat antal gånger.Tevin är jätte försiktig och så snäll så de knappt är sant.
Synd Taamira ej är i livet då jag vet hon hade tatt sig ann Tevin direkt.

Just nu de närmaste timmarna har Tevin egat i mitt knä i soffan och sover.
Han är helt underbar och drama queen Tiisha kan alltid gå upp på vägghyllan om hon känner sig stressad.
Några bilder är tagna men inte många då man vila så fort Tevin vilar;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0