Torsdag

Gud va jag skratta igår åt katterna=)
Tevin va lite tuff mot Tiisha men Tiisha va mest förvånad.
Hon blev så skrämd av Tevin så hon fic panik och hoppa rakt in i fönsterkarmen och a livrädd.
Hon va ej beredd att bakom henne kom en busig liten pojk.
Hon lugna ner sig och sen busa de i tunnlen,men hon va lite på vakt och va lite rädd efter denna incidenten.
Det är verklgen skönt detta och det har gått fort ,då Tiisha har acepterat Tevin.
De satt i fönstret tillsammans igår och Tevin skulle mörda hennes svans och då blev hon lite arg och slog till han,men han blev lite chockad och ramla ner från fönstret och tur va det att André hann fånga han*fniss*

Nu morrar bara Tiisha om Tevin är på henne för mycket,men annars är de inga problem mellan dem och det är skönt.
Tevin pratar dock mycket och kallar så fort han blir sj i ett rum eller när jag går och lägger mig så kallar han.Men då kallar jag tillbaka och sen kommer han=)

Jag va en snabb vända iväg med S igår och jag längta så efter att komma hem til mina pälsklingar(ANdré va här och passa dem undertiden jag va borta)
Det är verkligen underbart att vara hemma med dem.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0