Vilken dag=)

Idag har jag fått gjort mycket och så enormt kul har jag haft det idag oxå med grannen.
Jag fråga henne om hon ville med till väla en sväng och hon följde med.Det blev en hel dag där även fast jag ej planerat det=)
Men det va kul att hjälpa henne att hitta kläder och först va de bara hon som hittade kläder,men sen även jag fick några godbitar från rean.
Jag har haft en underbar dag och jag mår väldigt bra i själen idag.
Detta följde med mig hem idag:

Midjehöga svarta byxor på rean veromoda(de andra är försmå)


Tunika från H&m rean.


En tend tunika från Ginatricot på rean(denna modell älskar jag även om denna modell är väldigt olikt mig)

Efter shoppingen så fixa jag med syandet på en del andra saker jag köpt tidigare men jag har ej visat er detta innan så nu får ni se de här:

Tunika med djup i ryggen från Gina tricot rean


En party cardigan från Gina tricot rean(nu kan jag ha lite party outfit på jobb,för vi har ibland "teman" hur vi ska klä oss när vi jobbar)


Denna kanske ni känner igen,ni som följt min blogg.Jag köpte denna klänning för någon månad sen som jag lämna tillbax men nu när det va 70% på priset så kände jag att den fick följa med hem+att jag sytt om den.Jag har lagt upp denna lite ojämnt då den är lång på ena sidan och kort på den andra och sen har jag lagt till en arm oxå=)
Kommer från H&m på rean...så klart=)

Här va mina fynd och det är skönt att även om man är mullig så vill man kunna klä sig modert och snyggt.

Underbar dag,detta behövde jag <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Den röda tunikan eller linnet från gina har jag med men jag gav full pris för min för nån månad sedan. Vad fick du ge för din jag skulle vija ha en i svart med. Har du några av dina bhar kvar som du ville sälja? Kram

2012-01-07 @ 23:25:42
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Style By Teddi

Snygga kläder!! och söt blogg :)

2012-01-10 @ 13:10:04
URL: http://stylebyteddi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0