Ansiktsbehandling på Len hud i Helsingborg

Då fick jag prova på en ansiktsbehandling för första gången i mitt liv.
Det va väldigt fint och harmoniskt där och de va väldigt avslappnande.
De har extra pris på behandling på 60min för 349kr nu i någon vecka till.
Det ingår Aromavälkomnande, rengöring, peeling, brynplock, serum, massage, portömning,
mask och mineralfoundation .
Massagen gilla jag mycket då jag har huvudvärk och hon träffa många ansiktspunkter som ömmade och det kändes inte lika stelt som innan.Hals och nacke och en bit på axlarna blev oxå ompysslade.
Hur upplevde jag detta?Jo i det storhela va det väldigt avslappnande och rofullt och man kände sig lite lyxigt ompysslad men jag tror inte jag lägger en sådan summa till då jag faktiskt tycker jag plockar brynen och kan tömma mina porer sj om det så ska va så;)
Jag fick veta att jag hade minimalt med pormaskar och det är för jag kör ju mina produkter och vet det fungerar oki för att få bort pormaskarna men trodde helt enkelt att de som utförde behandlingen skulle ta en totalrensning men icke så nicke....då kan man köpa garnier ansiktskrubb som gör ett lika bra jobb tycker jag=)
Men visst det va jätte mysigt men inte så extremt som vissa kanske upplever det.
Vill man prova sådant här så testa då de har erbjudanden,för det kostar annars en bra slant.
 
Jag fick veta jag har torr och VÄLDIGT känslig hy men jag visste detta innan.Hon rekomendera vissa produkter men jag är lite anti mot sånt för visst är det säkert bra men jag känner min hy så pass väl att jag tåler en sak och sen om några dagar kan jag ej använda det mer...så jag kör på som jag gör för det fungerar tydligen;)
 
Jätte mysig dag har det varit och skönt att bli ombysslad.
Dock så har jag ej mått så bra idag med migrän och annat så nu sitter jag med färg på ögonbrynen och sen blir det mys för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0