Bröllop outfiten....

Jag har köpt klänningen från nelly och skorna kommer från tradera för 29kr.
Smyckena va på rea och kosta bara någon tia och väskorna vet jag inte helt hundra vilken jag ska ha men de lutar åt den tjockare varianten från Glitter.Gina tricot ser väldigt platt ut.
Jag hade sen innan den silvriga boleron som jag enbart ska ha på om de är kallt,annar behövs den ej.
Jag måste bara lägga upp klänningen oxå bra och då måste ca 10cm bort då den är så lång.
Men nu är jag redo för bröllop=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ååå så fint! Du kommer bli vackrast på bröllopet! :)
Kramis!

Svar: Tack fina du.Äntligen skönt att de är färdigt nu och behövs bara sys<3
MyStoryMylifeMyTruth

2012-07-04 @ 19:05:23
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0