Fredag

Ja jag är ledig idag oxå och sen jobb hela helgen och det ser jag framimot=)
Har en del som ska göras idag då jag fick ett dille att göra om mina naglar helt igår då jag ville prova mina nya penlasr och glad blev jag att panduro har skitbra pensel till akrylen för 40kr.liite skillnad i pris för om jag skulle köpt en pensel på en websida(där jag köper en del saker till nagelbyggen) så skulle en sådan pensel kosta ca 250-350kr.
Igår tog det mig ca 35min att lägga båda händerna och nu ska jag bara öva och öva.
Jag har ju i bakhuvudet om jag ska ta utbildningen men jag känner för att kunna lägga så mycket pnegar på en utbildning så MÅSTE jag klara av att arbeta med yrket så jag behöver prova och prova en del nu och se om kroppen vill.=)
 
Idag ska jag göra:
*städa
*inpackning av håret
*träna en timme
*duscha
*fin putsa naglar +lägga upp bild
*färga brynen
*hinner jag så ska jag epileraben och göra ved fötterna och sen sola
*ikväll ska jag göra tacos=)
*förbereda till jobb
 
Jag får lägga jeffrey skorna på hyllan för jag har inte råd att köpa dem till ordenarie pris.
Men JAG FYLLER SNART ÅR så en en liiiite sponsring till skorna skulle sitta fint;)
Jag hoppas de blir mina för jag vet jag kommer BO I SKORNA=)
Då lönar det sig att det är äkta skinn och underbar sula invändigt..
Ingen strand iår eller?=(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0