Mina nya nails=)

Igår fick jag en fix ide att prova göra om mina naglar med en annan större pensel och en annan teknik och det blev jätte bra.
Jag får akrylen nästan jämt direkt och det sparar en del tid på detta.
Slipmaskinen börjar jag bli van vid med så den tiden har oxå halverats och idag blev mitt resultat så här:
Jag vet inte om jag ska sätta kristall på tummen ,men får se hur jag gör.
Hitta det bästa klarlacket som kommer från ullared som jag ska hamstra.
 
Jag har läst på mer om naglens uppbygnad och jag vet liiite mer om hur man ska hantera naglen om man får släppningar.Det gör inte det på mig utan på systern har det släppt på och någon anna med på.
Det är ju så att nagelbyggande är liten chans när man ska bygga på helt nya människor.Man kanske behöver mer primer på den ena eller kanske flera gånger avfettning m.m Så jag har köpt ett redskap som ska hjälpa mig med dessa personer.
Jag bygger som sagt naglar sj och jag har gjort nagar på bekanta där de får betala matrialkostnad,och samtidigt får jag känna efter om kroppen klarar detta yrke för det är minsann en dyr utbildning som man ej kan få csn lån för.Gud va jag babblar på men är gansa glad att man kan utvecklas och utmaningar gillar jag=)
 

Kommentarer
Postat av: S. A.

Hej! Köpte du nånsin de här skorna? Kan du tänka dig att sälja de isf? =) http://mystorymylifemytruth.blogg.se/2012/january/torsdag-2.html

Svar: Jag köpte dem men tyvärr så ska jag behålla dem sj.Jag har sett att några säljs på tradera men vill bara säga att sulan är de en del poblem med.Jag har limmat och limmat då den släpper väldigt lätt.Skomakaren har kikat på dem och han rekomendera att jag skulle reklamera dessa men jag är så förälskad i dem.Jag har köpt en del kilklackar och alla är reklamerade pga att de limmat dåligt så antingen är halva klacken/sulan av så tänk på det att köper dem.
MyStoryMylifeMyTruth

2012-07-20 @ 15:27:29
Postat av: S.A.

Oj, tack ändå och tack för tipset! Ska tänka på det :D

2012-07-20 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0