Snart så...

Kommer dessa godingarna hem till mig.
Jag prova ju storlek 37 i denna modell men de va för stora så nu när jag såg nelly sålde dem för ordinarie ca 1900kr och hade rea så de blev 1500kr och pluss att jag hade nelly pengar så med frakt och fakturaavgift så fick jag betala 1300kr.
Visst de är dyra men det är inte ofta man får rabatter på Jeffrey skorna men jag slog till nu för jag fick in pengar för loppisen så nu blir de mina.
Jag hoppas nu de kommer hela för jag har haft en del strul med nelly som ni vet.Har beställt skor av dem sen 2009 och de har inte varit så bra så jag hoppas att de hanterat dessa varsamt.
DEssa skor är riktigt bekväma fast de är 13cm höga men nu är de mina*glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0