Tevin & Tiisha

Då va det tid för vägning av Tevin.Han har blivit väldigt lång men jag tycker han är liiite smal.Här han står upp känner man ryggraden och faktiskt revbenen med.Han äter som en häst dock men när han blev könsmogen så blev han smal.Han är kastrerad så han lär ju lägga på sig.
Tevin är 9månader och väger 6,4kg.
Han kommer alltid vara min lilla påg och jag minns första nätterna han flytta in hos mig och vi gick upp tillsammans varje natt för att äta.(jag va rädd att Tiisha skulle jaga bort han från maten så varje natt gick jag och han upp och han fick äta några bitar)
Tevin är en fantastisk pojk och han är väldigt lik sin mamma som har samma teckning som Tevin.Dock så är han lite rätt för oljud och annat men det är ju förståligt när han bara levt i 9månader.
Vrje kväll sitter han sidan om mig vid soffan och skriker.Igonerar jag han så ställer han sig på bakbenen och lägger tassen på mig.Han vet exakt vad som ska hända....det är hans laser som han vill leka med.
Samma tidpunkt varje kväll säger han ifrån att de är lektajm.
Mina små älskling fisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0