Vilken dag! <3

Igår va den en fin dag för min syster Lotta som hade möhippa.Både Lotta och K fick sin möhippa och svensexa samtidigt så det va verkligen en underhållande dag.
Jag kunde inte vara med hela dagen så jag mötte upp tjejerna i stan då Lotta fick vara en modell för en dag och så grymt fina bilder togs!
Lotta likna en docka med porslinshy och blonda långa lockar.Hon va jätte snygg!
Sen tog vi bilder på alla oss tillsammans som ett minne för dagen.
Vi åkte sen till T i helsingborg där det bjöds på en undebar middag och det hade till och med gjort lite specialmat till mig...det va riktigt snällt<3
Vi hade lite lekar och jag va så medtagen hela dagen och rörd över hur fin syster jag har.
Vid 12 på kvällen kom kllarna oxå till T och det va verkligen kul att se K hur han såg ut på sin möhippa.Gud vad vi fick många skratt för K är ju verkligen en humorisktisk man=)
Jag har dock inga bilder då jag vet att min syster inte gillar att jag lägger upp bilder så ni får istället läsa om hennes fantastiska dag.
Älskar dig Lotta och K med så klart <3
Bild lånad av googel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0