Visa lite nytt då jag är sååå rik och handlar en massa;)

Nä men skämt och sido...jag har handlat lite men de enda jag betala va för tröjan/jackan från Zara och döskallelinnet=)
Döskalle linnet=New yorker 99kr
Rosa tröja +gråa byxor=Gina tricot Rean
Svart bh=Lindex (nga bh passar mig hemma då jag gått upp till G kupa igen*buhu*)
Smycken=allt på den bilden kommer från Gina tricot
Kavaj/jacka/tröja?=kommer från zara men denna är jag liiite osäker på.Jag ska ha nit bältet i midjan och tänkte ha en rockig stil.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbigt med större kupa, jag har själv F men har hittat en modell jag kan gå ner till D utan problem så kan handla på H&M. :) Får vara lite duktig och sy in dem ibland bara för att de ska sitta bra.
Den sista jackan var suuuperfin! Säg till om du inte vill ha den. ;) Har du någon bild på den när du har den på dig?

Svar: Jag gick ju ner mer än 12kg och då gjorde jag av med alla stora bh och kläder.Som jag ångrar mig nu när jag gick upp allt igen(min far gick bort och sen mina älskade katter som va min familj,min trygget så hela min värld rasa) Jag har tyvärr ingen bild på när jag anväder jackan då jag har alla tags kvar då jag velar om jag ska lämna tillbax den eller ej...få se hur jag gör=)Kosta 399kr på zara och den va på rea.
MyStoryMylifeMyTruth

2012-07-12 @ 15:20:49
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
Postat av: Camilla

Kram till dig, inte lätt att förlora de som står en nära!

Jag tror den är en keeper! ;D

2012-07-13 @ 12:57:09
URL: http://thisiscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0