1990 25 Aug...

Blev ni ett par och detta va 22år sen.
Sen dess har ni hållt ihopa Lotta och K.
Jag minns fortfarande då man va liten och man drömmde om att få ha en samma fin relation som just de har tillsammans.
Det har alltid varit ni och det kommer alltid vara ni.
Den kärlek ni har för varandra är de inte många som får uppleva och jag är själa glad för er skull.

Idag fick jag och André er inbjudan men jag har ju vetat ett liiitet tag att ni skulle byta ringar med varandra.(De andra inbjudninarna är skickade med posten och vi fick inbjudan idag för vi va hos dem)
Snart är ni man och fru...men det är alltid så jag har sett er<3
Man blir varm om hjärtat när man ser er familj och lite chockad jag va för så mycket kärlek och lycka ni har för varandra....jag blir verkligen rörd och är såå rörd just nu.

Jag har planerat så mycket inför denna dag och André är trött på alla mina visiter hit och dit inför bröllopet.
Jag är ju så glad och ivrig....min stora fina syster ska GIFTA sig.!

Det roliga idag va när jag gjorde systers naglar ,att vi pratade om väskor,och då visa det sig att jag och hon hade kikat på samma men jag hade köpt den i guld*fniss*....som de kan bli<3
 
Jag lägger inte upp fotto på paret då jag vet att syster inte gillar när jag lägger upp bild på henne;)

Pappa hade varit så glad och lycklig....men han är med dig Lotta och oss lämnar han aldrig.Vi bär med honom i hjärtat nu och för alltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0