En hel dag....shopping.

Jag har varit på Nova lund och center syd och väla och familia och jag hitta inte de jag sökte så jag fick beställa hem en klänning istället via nätet.Behåller jag den så får ni se den då;)

Jag handla inte så mycket idag....två armband och ett skärp och en vit tunika från gina tricot.De andra armbandet har jag handlat innan men passa på att ta fotto och visa dem nu+lika så den vinröda som egentligen är en klänning(men jag lade upp den ca 20cm så de blir en tunika istället;)

bältet kosta bara 79kr och som jag har letat efter detta!Jag vet nelly.com har denna men den kostar 249kr....skam den som ger sig och det finns alltid billigare varianter;)


Denna modell kanske ni kommer håg att jag gilla för någon dag sen.Så glad jag blev när den va på rea i halva priset!Den är mega stor i storleken och mulliga jag fick plats i en 34.


Här är klänningen som kommer från gina men som sagt jag korta den på längden och även sydde in axelbanden så de en är så uringad.


armband från kapphal(ta två betala för en)


Från gina tricot(silverfärgade köpte jag idag 79kr)


Armband från gina och döskallarna är nya.Gillade färgerna då de är pastell=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0