Hår olja

För lite mer än en månad sen så sluta jag med denna hår olja.
Det visa sig att håret behövde det mer än vad jag trodde.
Jag fick klippa en bra bit av håret denna gången så då bestämde jag mig för att betala den stora summan för att håret ska vara friskt.

339kr kostar den men den är värd varje krona!Man kan köpa en lite flaska för 139kr och det har jag gjort två gånger men besluta nu för att ta den stora.
Det finns billigare varianter av denna olja men man lurar sig bara för de kan inte mätas sig med orginalet som är denna.
Den bästa gör mitt hår och direkt efter duchen så tar jag ca 1krona(i mått) och fördelar i topparna.Man får prova sig fram i hur mycket just ditt hår behöver men den är värd varje krona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0