Testat en ny foundation

Rättare sagt så hade jag ett prov som jag har sminkat mig med två gånger och ska sminka en gång till innan jag köper den.
Jag har den ljusaste nyansen och den fungerar enbart i nyansen om jag har solat lite.
Jag behöver inte återfukta min hy eller ha primer utan den sitter där hela dagen utan att bli kakkig.
Jag sminka mig igår kl 8på morgonen och kl 19 tog jag av mig den och det va helt oki resutat fortfarande.
Enda minuset är att just MAX FACTOR har en del parymer i deras smink så de är ju big no no när det gäller smink.
Det jag gillar med denna är att den är lättarbetad och spelar ingen roll om du arbetar in den i huden med pensel eller svamp för den blir lika fin för det.Så är du en person som kan överarbeta med foundationen så gör det absolut inget för vissa har tendens att bli kakkig om man överarbetar den.
Jag är väldigt nöjd med resultatet och det går fort,enkelt och snabbt.Det är ju serium i denna så man kan bli lite glansig men inte så pass så man stör sig.Jämnar ut hudtonen,medeltäckande och lägger sig INTE I PORERNA!
Dessa två dagar har sminkningen gått mega fort,och det gillar man=)

Vill dock säga att risken finns att ni kan regarea på produkten.Jag brukar inte klara maxfactor foundation då jag blev jätte sjuk när jag hade den med grönt X på.Så testa er fram och får ni plitor,det kliar m.m så kan ni tyvärr inte ha denna.Gå in på kicks och fråga om en prov på denna så prova först innan ni köper...det rekomenderar jag alltid(även om jag nyligen har köpt två helt nya foundation som är på väg hem till mig som jag aldrig provat*ler*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0