Bygga naglar

Jag byggde mina egna naglar för någon dag sen och det tog mer än TRE timmar!
Dels för jag hade aldeles för lite pensel så istället för tre akryl"bollar" fick jag ta 8-10st!
Så det tog sin tid;)
Jag gjorde med naturella tippar och några naglar blev helt perfekta men några blev det bubblor i men det va pga att jag hade för liten pensel men snart kommer nya hem och glitter och en elektiskt fil.=)

På fredag ska jag nog bygga syrrans naglar men vi får se när hon kommer ut och hur vi ska bygga spela roll.
Hon betlar inget för att jag gör hennes naglar =)

Så här såg naturella looken ut:

Jag har dock inte polerat upp nagelytan för meningen är att jag enbart ska ha vanligt nagelack på;)

Slut resultatet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0