Deer Dixie

Rubriken lyder "Deer Dixie" och ni kanske undrar vad detta är?
Jo då ska jag berätta detta för er=)
Deer dixie är en webshop man kan beställa vykort och affischer  och annat och det bästa är att alla verk är i begränsat antal, dvs unika, och att 5% av vinsten går alltid till välgörande ändamål. (Just nu är det WWF och UNICEF)
Hur bra låter inte detta?

Jag blev så inspererad av min kollega som äger företaget och ville så gärna dela med mig om detta.
Hon är väldigt duktig och hjälper oxå till med olika upprdag som reklam osv och är illustratör och grafisk formgivare, som säljer stilrena tryck i olika tekniker, både grafiskt och blandteknik (tusch och akvarell).
 Hon gör alltså sina saker sj efter vad kunden önskar=)

Hennes webshop har hon lite till försälning så gå in och kika.
Här är några av hennes verk:



Företaget heter Salty illustration & form och webshopen heter Deer Dixie.


www.saltyform.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0