Fattig....

Ja då va det tid för löshår tajm igen.
Det är dyrt att ändra hårfärg kan jag lova och denna gång köpte jag allt hår och clips på en gång utan rabatter.
Nästan 2300kr blev det totalt.
Jag har tagit ordern på avbetalning där man betalar av varje månad...för annars hade de ej gått.
Jag köpte två träns alltså löshår på en gardin och i två färger så jag ska sy detta som clipon.
Jag använder alltid två paket om jag har håret utsläppt eller iallafall 1,5paket annars.
Det ska ej synas att man har löshår och jag har sett skräckexempel ab löshår projekt;)
Dessa två färger har jag beställt:

Nr 4 heter denna.


nr 2 heter denna.

Jag är nr 2 när jag nyfärgar och nr 4 när håret är utvättad så jag kombinera dessa två=)
Behöver ju två paket vilket fall som hellst så varför ej göra denna kombon då?=)

Det är dyrt att hålla sig fin,men jag kommer aldrig få långt hår i mig sj utan överlåter detta till syster N och syster L som har långt och fint hår.....jag bara fuskar;)


Kommentarer
Postat av: Ninah

aw tycker du det? ja tycker de e halvlångt/kort men kul o höra=)

2012-03-01 @ 11:38:21
Postat av: Areyanna

Fint! Jag håller med dig:) men klipps tar för lång tid å sätta i å jag har ofta bråttom på morgonen när jag börjar tidigt så det går bli Kerstin igen! Håller med om att det är dyrt men så värt det:):) Gillar du rapunzels hår kvalité? Jag kör på kosmetikans hår. Kram!

2012-05-10 @ 09:36:52
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0