Fix & Trix

De flesta vet att jag bor i en etta på ca 50kvm med mina älsklings pälsbollar <3
När jag fick hyra denna lägenhet så hjälpte pappa mig att bygga en hel säng i hela garderoben.
Måtten va 197*197cm om jag ej mins fel.
Under sängen har jag förvaring.
Det finns ju lixom tre garderober i vardagsrummet så förvaring har jag ju;)

Så här ser sovrummet ut nu:

Står i hallen och tar fotto in i sovrummet.

 
Tog fottot liiite snett här;)


Här är jag i sovrummet och tar fotto vid fotändan på mina lyktor.



Jag skulle vilja ha en taklampa i liknande stil och en stor kudde från indiska....och sen är jag nöjd med mitt mysiga sovrum=)
Tänk vad lite tyg kan göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0