Träning=)

Jag har aldrig gillat gym eller liknande utan det som fungerar för mig är träninghemma.
Vissa personer får inte tummarna loss till att träna hemma men för mig är det perfa=)
Jag har väl totalt 10st olika dvdfilmer med träning.
Variera träningen är det ultimata då kroppen vänjer sig snabbt om du kör samma träning hela tiden.
I måndes han jag klämma in ett träningspass från enna skivan:

Först tyckte jag det va lite tråkigt men effekten efteråt va ju godummlig.
Detta är endast kondition träning och det är tempo tempo utan vila i 40min.
Min tröja va genom blöt och hade blodsmak i munnen.
Denna ska jag träna idag igen för fy fan vad pulsen kom upp.
Älska att träba hemma <3


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Ååh jag har en favvo tränings dvd med:) ska visa nån dag:):)

2012-05-10 @ 09:41:54
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0