Fredag

va en fin dag igår och fick gjort de jag skulle göra och sola en vända med s på gräsmattan oxå.Hon bor ju längst ner och har en liten uteplats så vi ligger en bit där ifrån i gräset och mös i värmen.
Hade migrän sen och jag fick veta sen att jag kanske ska jobba på Söndag.
Hade ju bokat in så jag va tvungen att fixa balkongdörren för jag måste kunna öppna dörren för att får in luft.Bara tanken på att skjuta upp det nu känns surt för även om man vädrar+har acn på så är det upp till 38grader ilägenheten.Känns lite surt att skjuta upp på denna saken...

Svalare idag är det och det är helt oki i min mening.Blir lite svalare här hemma då=)
Är uppbokad idag och på lördag men kom ju på att jag har en del jag måste fixa och handla innan sommaren är här.
Dels är det svala långklänningar.Tunika i sval modell och gärna någon halterneck modell+tubmodell.
Blir ju så när man går igenom garderoben så ser man vad som behövs.
Jag är ganska kräsen å det är svårt att hitta det man vill ha men vi får se om jag lyckas;)

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen rymma upp här.
Idag kommer Ninah och hade tänkt det blir tackos.
Om hon hinner läsa här så har vi fått låna en större bil så hon kan handla de hon behöver med gott samvete=)

Ha en fin helg..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0