Lördagen lider mot sitt slut....

I fredes kom Ninah ganska tidigt då vi skulle fixa hennes naglar.Det va lite problem denna gången då de va pulver med lite glitter i som härdade annorlunda men tur så är hon tålmodig=)
Resultatet såg ni innan detta inlägget.

Jag vakna sex idag.Va en jobbig natt med en bråkig magen men dagen gick bra ändån.
Vi skulle till möbelaffär och kolla möbler och syster köpte den soffan hon ville ha och jätte fint galsbord som jag gilla skarpt.
Vi gjorde en massa ärenden och avsluta dagen på väla.
Jag är hemma nu och helt färdig.
Jag hitta tunika i 100% bommul och en massa färger från hm för bara 99kr/st.
Kommer nog köpa fler att ha i sommar.
Lite smått och gått får ni se här+annat som jag glömt visa men tro inte att jag köpte allt detta idag utan som sagt är en del iköpt för länge sen.


Är liiite osäker på denna.Den är egentligen till stranden men tänkte att jag kan ha ett linne vanligt under i sommar.


En maxikläning från Indiska.


Denna kommer från Lindex.


Från Gina tricot.


Inte så fin färg och mönster men va ute en halterneck modell och hitta denna på new yorker för 49kr så den fick följa med hem.


Två par sanadler,älskar dem båda men de med många remmar är liiite små på ena foten så imorron efter jobb ska jag spana in en större storlek.

Detta va mitt new in....=)

Hoppas ni haft en bra Lördag.Bli en tidig natt för mig för jag öppnar imorron på jobb.


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Sv; Tack så jättemycket för din kommentar, kul du gillar att läsa om det :) Kommer skriva en hel del om det hehe, kul att spara ju! :)



Åh vad kul för din syster! Starkt att hon klarade det så utan smärtlindring och så. Hoppas också min förlossning kommer gå snabbt. :)) Ska läsa lite om andning och så :)



Kram på dig ! <3

2012-05-07 @ 08:07:00
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0