B4Beauty....

Jag har handlat mycket på internet och det är inte många företag som får mitt toppen betyg.
Jag är sj säljare och har flera års erfarenhet vad service innebär med detta företag jag verkligen vill lovorda är B4beauty.
Här har jag handlat en hel del nagelsaker som akryl och dekortationen m.m.
De har allt till naglar och annat smått och gott.Hemsidan är denna:
http://b4beauty-sweden.se/category/naglar-2/
Det kostar mig 10kr(+ någon tior för att de ska ta i mot betalningen) att föra över pengar till en dansk bank och aldrig gjort detta förr.Jag fick vägledning och samma mail svar och jag känder mig säker i handlandet.Även om jag va nervös i och med det va första gången jag beställde så märkte jag ganska snabbt att jag va i "goda händer".
Nu två gånger har en underbar tjej på företaget ringt mig och informerat mig om en del info om nästa inbetalning(då de byttar bank) och nyss ringde hon och berätta att leveransen är på väg hem till mig.
Jag upplever en sevice jag aldrig varit med om förr.Detta är ett förtag som verkligen tar vara på varje kund och tar sig tid till varje kund.Jag kan bara lämna ett medelenade tex på min order att de ska ringa mig så ringer de upp.
Jag vill verkligen hissa detta företaget.Dem vinner högsta poäng hos mig då det har underbar personal och service och bra produkter,supersnabb leverans och bra priser.Kan det bli bättre?NEJ för detta företag har enligt mig ALLT.
 
Ni gör ett fantastiskt jobb! <3
(bild lånad från deras hemsida)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0