Balsam metoden....

Jag har länge funderat på detta.Första tankarna kom upp då jag blond i så många år och håret kunde aldrig bli långt. Jag fick ett infall förra nyår och gick över ill mörka sidan och märker stor förändring på hur håret mår men min hårbotten är fortfarande väldigt kliande och torr.
Mina längder är så dåligt så det knappt är sant! Jag försöker spara på mitt hår och visst börjar det hända lite smått nu men håret kan må MYCKET bättre.
Jag har ju självlockigt hår oxå och tror och hoppas på mit hår kan må mycket bättre.
Nästa handling blir det att jag köper startet, alltså ett schampo första för att tvätta ur håret och två olika balsam.
Kommer informera er hur det går och ta fotton.Senast nästa vecka ska jag börja med Bm=)
Bild lånad för google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0