Baby foot.....hört talas om den?

Jag fick tillfälle att prova på en variant av babyfoot.Det är liknande som säljs på apotek och hemsidor m.m
Klart va jag sugen på att prova detta då det innebär att man har på sig en plaststrumpa som innehåller en liknande kemisk peeling som du ska ha på dig ca 1,5-2h och sen tar det upp till 14dagar tills hurden ramlar av.
Jätte skönt kan jag tycka då jag alltid fixar mina fötter med fotbad och slipning.
Så här ser förpackningen ut men jag köpte inte orginalmärket(samma ämne i båda men ett annat namn)
Här ser ni det märket jag prova:
Sen ser man sådanna här resultat som det utlovar och riktigt så kan jag inte hålla med om att jag fick.
Jag fick mer att de fjällades av lite och det ser man på min egna bild oxå.
Dock så vill jag säga att detta kommer jag troligtvis inte våga mig på igen då jag haft ont i fötterna nu idagar och jag är svullen som attans på vissa ställen på foten.
Här nedan kan ni se min fot:
Lite fot äckel delar jag med mig om;) men här ser ni lite "fjäll" och hur svullen jag är.
Så jag vill bara säga att man ska vara försiktig.....och jag vet med mig att jag är känslig för nya saker och får lätt allergi chock då och då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0