Nå vad tyckte jag?

Självklart testa jag ju denna när det kom ut.Dock när jag köpte den så va alla tubarna felmärka så min som skulle hetat IVORY hete sandy istället.Jag tror de har hunnit ändra etiketerna nu.
 
Jag köpte den ljusaste och de är lite för ljus för mig just nu men den mattar ner ansiktet bra(lite för bra för mig då jag är en trorris) och inget puder behövs övanpå.
Jag tyckte den täckte bra med medeltäckande/högtäckande.Den behövdes inte arbetas in mycket för att få bra resultat.Helt klarat värd sina pengar och kommer från Gina tricot och är budgetpris.
Idag ska jag testa den igen och ska prova smörja ansiktet liiite innan och sen på med primer och sen denna.
Jag tror jag har 5-6 foundation hemma som jag provar och skiftar mellan=)
 
Slutresultatet är ju alltid olika.Även om jag tycker denna är värd pengarna så har vi alla olika teknik på att lägga den på och det är det olika resultatet blir+vi har alla olika typer av hud.Men jag tycker den är värt att prova och priset ligger nog på 69kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0