Nails dekoration

Första är med vit/glitter och rengbågsfolie och kristaller på.
Andra är silvrigt glitter med silver folie´bitar.
 

Tredje är orange och rosa gliter med orange och rosa paljetter.
Fjärde en svart finglitter om mörklila glitter med fransk kant.Jag har äver lila laser stips som dekoration på sidan.
 
Ursäkta dåliga mobilbilder och man ser inte det riktigt så bra som jag vill.Jag kommer spara alla mina dekorations naglar på en disply sen.Fyra blev det idag och sen fick jag börja med maten.
Jag har hittat rätt pensel för mig att lägga glittren nu och det är kul att man börja kunna de mer och mer men är långt i från bra men det är övning och övning.
Jag bygger med akryl och uv topcoat.Dessa tippar ska bara visa dekorationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0