New in...

Dessa skor köpte jag för ett bra tag sen men ej hunnit använda dem på jobb än.
Jag har velat lite nämligen.Jag behövde jobb skor för jag brukar variera med högklack och lågklack och då blir ju dessa perfekt=)
I okt ska jag köpa ett par lågskor/gympa för mina har släpp is sulan vid skarven.

Sen fick jag dessa fina armbanden av killen min <3

Detta är inte något som är inköpt denna månaden utan förra.Jag har bara glömt att visa detta innan=)
 
Jag har en MASSA smycken och annat som jag ska sälja och det är en hel del från Accessorize och äkta silver.Ska se om maltes loppis blir aktuellt på söndag annars blir det väl lägga upp på kattforum,fb och sist tradera=)
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej tjejen. Vad e de för smycken du vill sälja? Äkta silver? Kram

Svar: Jag har ringar och öronhängen men jag hinner tyvärr inte ta fotto på dem nu idagarna men ska försöka lägga upp det på fb.Jag har iallfall tre likadana ringar som säljs+tre pack av silveröronhängen+ en silver ring med stenar+stora getto öronhängen i silver.
MyStoryMylifeMyTruth

2012-09-18 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0