Onsdag


Drömde en hemsk drömm inatt. Va väldigt märklig men det va att Tevin lilla dog=(
Sen så sa folk till mig att det va ju bara till att skaffe en ny katt.
Usch,hatar när folk säger så då alla djur har ju olika personligheter.
 
Jag minns när Tezzi dog.Tog det jätte hårt och hamna djupt ner i en svacka.Folk sa då att jag skulle skaffa en katt till åt Taamira och det skulle kännas bättre då med min sorg.
Gud så besviken jag blev för inte blev min sorg bättre när Tiisha kom in.Ja fatta inte riktigt då vad de mena men idag gör jag ju och är tacksam för mina älsklingskatter,och då alla katter,även mina två änglakatter som inte mer finns.
 
Jag är ju hemma en del och det är väldigt ensamt i perioder,framförallt om jag inte mår kroppsligt bra och då är det underbart med den kärlek djuren ger och ger...Underbart.
 
Lilla Tevvan va i livet när jag vakna och tur va ju det<3




Kommentarer
Postat av: LADYJ

Jag älskar katter! Är sån djurvän hehehe, helt mysiga bilder :D Kram på dig!

2012-09-08 @ 17:28:25
URL: http://ladyJ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0