Böcker......

Jag läser då och då dessa böcker,bara för att påminna mig att det är jag som har makten om mina egna tankar och känslor och detta är ett bra verktyg framförallt när man få sämre dagar,och i mitt fall fysiskt.
Har haft dessa böcker länge och har fler "må bra böcker" som jag läser.
Jag älskar att läsa sånt här som får mig att reflektera över mina egna reaktioner,tankar och känslor.Utvecklas vill jag göra och jag är nyfiken på mer och mer.
Jag lämnar ibland citat här och var i bloggen som kommer från dessa böcker och de har hjälpt mig mycket med min barndom och att "hitta sig sj".
 
Vill förtydliga dock att mina citat eller inlägg är inte riktigt mot något eller några,utan min blogg är till för mig och det jag vill dela med mig utav och det är "verktygen" som jag gärna vill dela med mig utav till andra då jag har läsare som haft samma bakgrund som mig och även läsare som är sjuka.Jag vill ge lite inspiration till andra.
Vill bara förtydliga detta <3
 
Vill du ha en lättläst bok som får dig att rekletera över dina egna tankar och hur mycket du faktiskt kan berika ditt liv,så läs dessa=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0