Fredag...

Ja, idag är det entligen fredag och jag ska hinna med en del=)Sen är jag ledig hela helgen oxå.
 
Idag ska jag:
*få tag på min jobbcoatch
*inpackning i någon timme
*städa
*crosstraina 30min(skadade ryggen igår)
*ut och gå
*Kontakta om jobb som ligger varmt om hjärtat.
 
Föresten...jag har ju två percingar i navlen så här:(dock en gammal bild )
Percingen längst ner fick jag ta ut då de bara va 2mm hud kvar.Det va något år sen jag fastna och drog bort nästan hela percingen men har envisats att de ska vara kvar men nu fick den åka.
Inte snygga ärr man har precis men nu är den borta och får försöka läka ihop.
RIP=)
 
Ha en fin helg för det tänker jag ha=)
 
"Du kan aldrig ändra en annan människa,för det enda du kan ändra är dina tankar om dem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0