Lördag

Jag fick besök igår och hjälp med en sak som jag verkligen håller tummarna för då inget är omöjligt.Har en del papper att fixa med och ska skicka dem nästa vecka=)
 
Ska strax på kalas och sen blir det bara lugnt då jag har öppning på jobb imorron men det blir bara en kort dag imorron så då hinner man ungås lite med gubben med.
 
Äntligen har vi oxå bokat in en middags dejt med kollegan och hennes man.Är så glad för jag har en sådan fin vän och vi blev vänner ganska snabbt när jag började jobba med henne och snart efter detta började vi umgås oxå.
Vi har det alltid så trevligt när vi träffas och skrattar och har oss men det är viktigt man kan umgås privat oxå.=)
 
Ville bara skriva lite snabbt och önska mina läsare trevlig helg=)
 
Nästa vecka blir tungt och kommer som vanligt besöka dig.Jag önska bara dock att du vore här så vi kunde fira din födelsedag som vi brukade....

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ser vi fram emot!! :) Ska bli roligt!! Kramar!

2013-02-16 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0