Måndag...

Jag jobba inte så länge i söndes så jag gjorde några ärenden och sen hälsade på ett par som bor i närheten som precis fått barn.Vi va där ett tag och det va skönt att träffas och prata.
Sen blev det filmys och en lugn söndag.
Idag hade jag planer på att träna i två omgångar men får skippa det helt ,så det är väldigt tråkig.Men imorron hoppas jag på en bättre dag=)
 
Ikväll ska jag iväg och vaccinera katterna och det ska bli spännande för jag tror inte de gillar det värst.De hatar att åka i buren och sen åka till ett ställe med andra djur är ju ganska uppljagande men det måste göras.
Har sparat länge till vaccinationen men det va inte så dyrt för det blev 500kr för båda.Men planerar man väl så klarar man de flesta utgifter.
 
Föresten så hittade jag Tevins farmor och farfar och farmor kom från den hemsidan jag och André följt sen 2009 och det har länge varit en dröm om att köpa en katt av dem men så visade sig att Tevins Farmor kom där ifrån...världen är bra liten trots allt.
 
Nå ja,idag blir det en lugn dag...inte klokt hur jag ser ut i munnen och läppar...haha...hej på dig dåligt immunförsvar;)
Tevin och Tiisha när han flyttade hit=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0