Onsdag....

Vågen står still...och detta innebär jag måste se över min kost yttligare.Tränar ju varje dag med crosstrainern 1h och promenader+står på vibrationsplattan och vart annan dag tränar jag kondition ca 40min-1h.
Har bra kondis men fortfarande en tjockis;)
 
Vakna med skallevärk idag igen.Hade migrän hela dagen igår...blää.
Så idag blir det 1h träning på crosstrainern och sen träna kondition en vända om huvudet tillåter.För annars går jag en prommenad istället.Älskar kyla när det beror på att musklerna spänner sig och just i huvudet.Då gör kall vind susen=)
 
Imorron ska jag jobba ett långt pass.Tar bussen in vid 12 och är hemma strax innan 21.
Fredag är jag ledig och ska träna då och lördag blir det kalas och söndag jobb....full rulle=)
 
Detta va allt jag hade att dela av mig nu på morgonkvisten...städning blir de nu för min del...ha det kanoners=)
 
Har inte målat läpparna!Utan de är pga allergi de blir röda efter måltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0