Tänkvärt.....

Det DU säger eller tänker om MIG,säger egentligen ingeting om mig utan det säger en hel del om Dig!
 
Jag älskar dessa måbra böcker för man får en förståelse och mer kunskap egentligen varför vissa människor gör som de gör och säger som de säger.En lärdom jag har fått ta del av under hela mitt liv.
 
Jag har ingen aneldningen eller en kommer säga "du är si och du är så",för jag har ingen rätt att dömma någon annan.
Kika på denna bilden nedan:
Tänk dig att en person säger "du är si och du är så" och lixom pekar finger på dig.Fundera över bilden....
Ett finger är pekat på mig,men tre fingrar är pekat mot "angriparen".
Vad säger detta er?Problemet är inte du,problemet ligger hos "angriparen".
 
Jag tror mycket på att vi har att lära av varandra,och vi vet inte all fakta om vandra och därav har jag ingen rättighet att dömma någon.Ibland kan en tanke komma upp men då får man påminna sig att "tänk om fallet inte är som jag tro?Tänk om något annat ligger bakom?"
 
Under livets gång möter man på många olika människor och jag är en sådan person som verkligen vill lära mig i alla situvationer.Vissa kan uppfatta det som jobbigt,eller de kan uppfatta det som att  det är kul att argumentera och bollar tankar.
Jag är oxå en väldigt öppen person,dels för jag gått igenom så mycket under livets gång och framförallt hur mycket jag har ändrat med mig sj,men jag är aldrig färdiglärd.
 
 
Jag är otroligt tacksam för mycket och det är det jag sätter focus på <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du har helt rätt vännen! Det är precis så det är! Hoppas de som är sådana, inser det också...!
KRAM! <3

2013-02-01 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0