Torsdag...redan=)

Det är riktigt trist att vara längledigt så här från jobb...hade hellre jobbat.
Men man får göra det bästa med ledigheten och jag har crosstrainat varje dag.Jag ökar tiden sakta varje gång så kropp och knä klarar av det.Det visa sig att jag stod 45min utan problem och i 23km /timmen.Visst jag va svettig men inte anfådd och har bra kondition.Dock idag känner jag i nacken att jag använde armarna så jag får sätta de i fast läge efter 30min.Som sagt 1timme varje dag kan man lätt åstakomma....riktigt trevligt att stå framför tv och tiden flyger iväg=)
 
Jag ska rymma upp här hemma och sen stå framför tv crosttraina och sen äta frulle och sen träna lite till.Man får bara inte glömma att kroppen vänjer sig med träningen så man måste få in en annan sortsträning oxå.
Riktigt stolt över att ha klarat av att bygga kroppen så här från att bara klara 10min promenad innan.Sen blev det längre promenader och sen lite sjukgym övningar,arocib ...ja jag har klarat öka hela tiden sakta.Detta har ju tagit mig många år att bygga upp men min kropp tackar mig sen då jag inte lika ofta får så sjuklig värk.Kroppen är till att röra sig=)
 
längtar till helgen då jag äntligen får sälskap av gubben....,man blir lite idiot att vara sj så mycket=/
 
Nå ja ...fin torsdag<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0