2013....

Jag hoppas på detta året och att de får mina pusselbitar på plats=)
Mina mål och förhoppningar är dessa:
 
* Få rättsidan på ekonomin och väntar på ett beslut från fkassan som kan göra mig självförsörjande.
 
*Få rättsida med jobb och detta innebär oxå att jag ska bli sjävförsörjande och detta innebär för mig att kunna jobba de timmar jag klarar av på ett jobb och vad detta innebär får vi se men söker jobb aktivt och har varit på många intervjuer och snart blir det min tur=)
 
*Slippa åtgärder där jag måste närvara hit och dit och myndigheter som kräver jag ska göra ditten och datten.Jag ska få rättsida på ekonomin, så innebär detta jag slipper detta och jag kan börja leva mitt liv=)
 
*Flytta till huset och bli sambos OM vi får rättsida på kontraktet och om jag får ett bra beslut från fkassan.
 
*Drömmen att gifta oss=)Mer om detta säger jag inte då det ej kommer bli vanligt bröllop om man säger så;)
 
*Focusera på det bra och försöka förstå att vissa människor är energitjuvar och inte låta dem ta min energi. Folk har en bild av dig och det får de gärna ha och det viktigaste är va jag tycker och tänker om mig sj.
 
*Omge mig med människor som får mig att må bra och som ger och tar.
 
*Sluta förklara mig hela tiden,detta innebär att jag inte kan vara så öppen som jag alltid är för det lämpar sig inte alltid.
 
*Ta hand om mig mer.Jag måste ta hand om kropp och själ !
 
Jag ska även försöka läsa böcker som får en att tänka efter och som kan vägleda en med tankar och känslor.Jag älskar att utvecklas och lär mig sj och om andra.Jag har lite som jag måste arbeta med mig sj i år och det ser jag fram i mot.
 
Sen för att förtydliga så innebär desa mål ingen speciell utan allt i mitt liv.Inga dålda budskap i mina mål för att förtydliga detta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Steg för steg tar man sig närmare målen :)
Kram! <3

2013-01-03 @ 16:43:08
Postat av: Pernilla

Det är bra att ha mål - något att sträva efter! Hoppas de alla infrias de här året :) Vad vacker du är i klänningen förresten! Jättefin! :)

Svar: Detta med målen är ju något man har hela tiden och strävar efter.Allt handlar ju om att få en balans i livet och den ser ju olika ut för alla.=)Klänningen kommer från nelly och köpte den till min systers bröllop=)
MyStoryMylifeMyTruth

2013-01-10 @ 21:11:05
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0