Badrumstankar....

Tack olov för tidinställda inlägg.Jag brukar göra de flesta inläggen tidinställda faktiskt.
Vi va i huset för ett tag sen och visa min syster det.Visa även de enorma badrummet på ovanvåningen och fick tips och ideér.
Det va ju beige/ljusgula väggar och inredningen va i mörkt trä.Min första tanke va att måla allt vitt men vet faktiskt inte om jag ska köra orientaliskt där oxå isåfall.
I sovrummet ha jag det så för jag känner värme och mys med en massa textilier och lyktor m.m
Jag hitta en matta som jag tänkte visa för er i vilken stil jag tänkt....
 
Där är ett fönster oxå som ska drapererade gardiner med lyktor i fönstret och lyktor på golv med värme ljus.
Som sagt,inget är bestämt och jag lär säkert ändra mig....men i och med jag tillbringar en massa tid på toa så vill jag ha de mysigt och varm känsla.Killen är icke så sugen på denna inredning...haha...men köket är i vitt shabby chick och vardagsrum neutral och matsal vit svart grå så då får man ju ha några färklickar här och var.Jag vill det ska kännas som WOW när man går i i dessa orientaliska rummen=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0