Fredag...

Ska jobba hela denna helgen och nästa helg....så de blir ingen träning för mig idag och inte igår heller.
Har lite hög temp och ligger på 37,9 så jag vågar inte ta chansen och bli sjuk.
Har betalat alla räkningar och ska strax slänga mig i duchen och försöka läsa lite oxå idag.
Senare blir det att storhandla på maxi så jag får lite mat i kyl och frys.
Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag är så tacksam för min underabar André.Han finns där i vått och torrt och kramar mig när jag behöver det som mest.Han hjälper till så mycket så jag nästan bli rädd över hur mycket jag behöver honom.Jag har den finaste mannen i hela världen <3
 
När man tänker framåt på så många olika vägar man kan ta så blir man oxå påmind på allt de man förlorat och då får man inte glömma att det är okej att känna sorg och sakna men man ska inte vara rädd att gå framåt.
Livet är kort och jag vill leva mitt liv fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0