Godmorron....

Har bläddrat igenom alla bloggar jag följer och mornar mig med kaffe.Idag ska jag träna lite och hoppas på mer ork denna gången.Maten har varit lite si och så denna veckan men man får inte ge upp för det.
Vill verkligen försöka hitta en crosstrainer,en billig en så jag kan träna på den på kvällen oxå.
 
Känner lite i fingrana att jag byggde igår så de är lite tråkigt.Det ger sig om någon dag och imorron ska jag bygga igen så då blir det hanskarna på hela tiden.
 
Ikväll ska jag ta mig till väla och personalen ska äta ute och sen får jag sjuss hem av min snälla kollega.Avskyr stan något fruktansvärt och undviker den så mycket jag kan.Gärna runt knutpunkten.
Så jag är hemma sent ikväll och blir då man slänger sig i säng.
 
Ska jobba hela helgen igen men har ju lediga dagar innan det så det känns bra=)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Blir gott med lite mat ;) Kramis!

2013-01-30 @ 16:37:45
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0