Grattis

Som jag skrivit innan så älskar jag tidinställda inlägg och brukar göra flera stycken när jag väl gör det=)
 
Idag fyller min särbo hela 30år!Grattis till dig gammle man.
Våra planer va att innan han fyllde 30 skulle vi ha gift oss ,flytta ihop och detta sa jag till honom i början på januari och då sa han "ingen fara Totte(han kallar mig så),jag har ju 9dagar kvar på mig"....haha...ja ett gott skratt fick vi båda och ibland blir det inte som man tänkt;)
 
Grattis igen min finaste <3
Här är André 20år ca.
 
 
Detta fottot blev taget i sep 2012.
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är ju inte alltid det blir som man tänkt... Men det kan ju bli rätt bra ändå :) Ni får satsa på att hinna med allt det där innan han fyller 40 istället ;)

2013-01-10 @ 21:06:09
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Postat av: Ladyj

Pasteller är så snyggt! Det blir så stilrent om man målar vitt på dem eller gör nått i 3d! =) Det är bra att du inte gör om naglar för ofta, så de där under mår bra haha =) kram

2013-01-11 @ 01:57:42
URL: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0