H&M...

499kr

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej söt! Vilka snygga jackor! Snart är våren här! Vad skönt! Längtar! Vad kul att du kommenterade för jag hadde tappat bort adressen till din blogg. Hur har du det? Jag kämpar på med diet å träning=) Jag fick ett litet ryggskott men annars allt bra=) Mycket bättre idag=) Jag trivs bra med dieten fast den är tuff, jag klarar det hela vägen den här gången=) Nu har jag gått ned 10 kg så resten blir en lek=)Tjohoo=) Sv; Vad tråkigt att du blir dålig i magen sötnos. Det är klart det gäller att ha en balans. Det gäller ju för övrig hela livet att balansen är viktig för gränsen därimellan är tunn ibland. Vad bra att du lyssnar på din kropp=) Med det kommer du långt=) Vad kul att jag inspirerat dig till att ta hand om dig själv och satsa på din hälsa=)Tråkigt att din ämnesomsättning inte fungerar optimalt. Vad härligt att du lägger det på en nivå du mår bra av =) Helt rätt ang både kost å träning! You go girl! Kör hårt! kram!<3

2013-01-24 @ 16:00:19
URL: http://areeyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0