Intervall träning?

Jag tränar efter dvd skivor och har en hel drös med dem=)
Jag har mest arobic med kondition och styrka i men för ett tag sen gick jag in på megastore.se och köpte en del skivor på rea.
Jag måste tips om denna dvd:
http://www.megastore.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=2344494
 
Nu ser jag den ej är på rea mer(jag tror jag betal 39kr) men denna träning är enkel för dig som inte har kordination till att lära steg och så utan väldigt enkel+får upp flåset+tiden rusar när man kör denna.
Väldig "enkel träning" på så sätt de är lättlärda moment men man blir svettig=)
Bonusen är oxå att man kan få hjälp med kosten och man kan se vad man kan äta osv men detta är inget jag följer utan enbart träningen=)
Särbon va faktiskt med och tränade efter denna dvd och han som aldrig gått träningspass klara av dessa moment bra fast han va nära döden;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0