Jobb hela dagen.....

Jag anlände till jobb 45min tidigare och rymde upp lite i p-rum och toa.Vill gärna ha ordning och reda omkring mig=)
Sen va de en massa som skulle göras på jobb och det va kul för jag gillar att ha att göra.Sen va det lite dåligt med kunder i hela centret men jag blev glatt överaskad när jag såg att jag sålt väldigt bra för att vara rea=)
Jag gillar verkligen att jobba och jag trivs väldigt bra i butiken.
Sen dessutom så hälsade min älsta syter på  och jag blev så glad att se henne och systerdottern som jag är sååå förälskad i.Jag gillar egentligen inte små barn men denna lilla prinssesa blev jag förälskad i första stund.
Detta gjorde min dag helt klart och jag fick mer ork att jobba.
 
Jag började tänka på pappa när jag såg denna video:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16039379.ab
 
Det är en kvinna som har ALS som pappa led av och dog utav.Många minnen dök upp men är väldigt tacksam trots allt jag hade mina systrar och vi hjälptes åt att finnas där för pappa+vår egen sorg.
 
Vill tillägna mitt inlägg för min familj och även den familjen jag förlorat.Vila i frid min älskade pappa<3

Kommentarer
Postat av: Ninah

åh... =( <3

2013-01-10 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0