Ledig idag.....

Jag jobbade igår och det va en sådan seg dag i hela huset....men tyvärr kan man inte påverka det precis;)
Idag är jag ledig och den åttonde dagen med att vakna med stelhet och skallabank.
Det blir ett träningspass så jag blir mjukare och tänkt på det att när kroppen är som tröttas och så,det är då kroppen behöver träning.Jag måste hålla igång för att hålla mig frisk och det får inte vara för tufft för då blir jag dock sämre.
Handlar om en balans helt enkelt=)
 
Sen jag köpte proteinpulver jag gör puding med så har det gått väldigt bra=)Jag har en pudding med lite frukt för att bryta av smaken lite med.
Jag köpte ett proteinpulver som är god i smaken och man kan göra pudding med det och de har snabb leverans och jag betalade med direktbetalning+29kr frakt.
http://www.mmsports.se/Body-Science-Casein-100-Milkprotein.html
Jag upplever med att puddingen är mer "mataigare" och mättande istället för en dricka.
Jag hade tänkt göra fler beställningar av denna men smakerna tar slut oftast snabbt så jag får ta en beställning när lönen kommer in;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0